Secretaria de Gestió Acadèmica del Campus Bellissens
És la unitat de gestió dels tràmits administratius que afecten els expedients dels estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura, la Facultat d'Economia i Empresa, i la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, que integren la secretaria de Gestió Acadèmica de Campus, i ofereix informació administrativa i acadèmica als estudiants.
HORARI D'ATENCIÓ:
Matins: de dilluns a divendres de 10:00 a 13:00
Tardes: dilluns i dimecres de 16:00 a 17:30 (del 10 de juny al 13 de setembre no hi ha atenció a la tarda)
La Secretaria romandrà tancada:
Setmana Santa: del 25 al 28 de març de 2024
Estiu: del 5 al 30 d'agost de 2024
Festes locals: 25 de setembre de 2024
Nadal: del 24 de desembre de 2024 al 5 de gener de 2025
Us recordem que heu de presentar totes les sol·licituds utilitzant els Tràmits en línia de la Intranet o al Registre electrònic de la URV.
Atenem per correu electrònic, per telèfon i presencialment. Si desitgeu atenció presencial, us recomanem que concerteu cita -així us evitareu haver d'esperar- a través del següent enllaç: cita prèvia.
Estructura de la Secretaria
- Coordinació: Cinta Callau Margalef
- secretaria.scb@urv.cat
Subunitat de Gestió d'Admissió i Matrícula |
Subunitat de Gestió d'Expedients i Títols |
---|---|
|
|
Ingrid Carulla Palaín, Rosa Costa Badia, Jaume Español Salvat, Xavier Fernández Tuset, Agustí Garcia de M. Mariné, Alba Lafuente Alonso, Raül-Lluís Loran Kunz i Glòria Salvat Duch. |
MÀSTERS
- Adreça de contacte per assumptes de preinscripció, admissió i matrícula: masters.scb@urv.cat