Secretaria de Gestió Acadèmica del Campus Catalunya
És la unitat de gestió dels tràmits administratius que afecten als expedients dels estudiants de les Facultats de Ciències Jurídiques, Lletres i Infermeria, que integren la secretaria de Gestió Acadèmica de Campus, i ofereix informació administrativa i acadèmica als estudiants.
HORARI D’ATENCIÓ:
Matins: de dilluns a divendres de 10:00 a 13:00
Tardes: dilluns i dimecres de 16:00 a 17:30 (del 10 de juny al 13 de setembre no hi ha atenció per la tarda)
La Secretaria romandrà tancada:
Setmana Santa: del 25 al 28 de març de 2024
Estiu: del 5 al 30 d’agost de 2024
Festa local: 23 de setembre de 2024
Nadal: del 24 de desembre de 2024 al 5 de gener de 2025
Us recordem que heu de presentar totes les sol·licituds utilitzant els Tràmits en línia de la Intranet o el Registre electrònic de la URV.
Atenem per correu electrònic, per telèfon i presencialment. Si desitgeu atenció presencial, us recomanem que concerteu cita -així us evitareu haver d'esperar- a través dels enllaços següents:
Per a Admissió i Matrícula
Per a Expedients i Títols
- Facultat de Ciències Jurídiques
- Facultat d'Infermeria
- Facultat de Lletres
- Estructura de la Secretaria
- Coordinació: Leonor Trullols Ripollés
- secretaria.campuscatalunya@urv.cat
Subunitat de Gestió d'Admissió i Matrícula |
Subunitat de Gestió d'Expedients i Títols |
---|---|
Magdalena Domingo Domingo |
Ester Fabra Salvat |
Jessica Alvarez Figuerola, Marcel Ferré Llauradó, Mireia Garrido Roig, Georgina Grau Carranza, Maribel López Mosquero, Marta Martínez Tapias, Esther Palau Fabà i Ester Suñé Cugat. |
MÀSTERS
- Adreça de contacte per a assumptes de preinscripció, admissió i matrícula: masters.scc@urv.cat