Expedient Acadèmic
- CONCEPTE: L'expedient acadèmic és un document pel qual l'estudiant de la URV pot conèixer les assignatures en què s'ha matriculat cada curs acadèmic, i la seva qualificació, d'acord amb les dades que figuren als arxius de la URV.
Tràmits de la sol·licitud |
|
---|---|
Qui |
La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació. |
On |
|
Quan |
En el moment que ho requereixi. |
Com |
I sempre que la convocatòria ho permeti:
|
Contingut |
|
Observacions |
|
Tràmits per a recollir-ho |
|
---|---|
Presencialment |
A partir de 5 dies hàbils després de presentar la sol·licitud, la persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació, s'haurà d'adreçar a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre i se li lliurarà l'expedient signat pel responsable de la secretaria i amb el segell del centre. |
Per correu electrònic: |
Només en els casos en què la sol·licitud s'hagi presentat a través dels tràmits en línia de la Intranet de la URV o del registre electrònic de la URV, la secretaria de centre enviarà l'expedient acadèmic amb codi CSV i QR, a l'adreça electrònica institucional de l'estudiant. |
En cas de discrepància entre les traduccions, preval el redactat de la versió en català.