Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques - 10a edició
Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques
Experiències
Silvia Baget Ramos
Grau en Turisme (Universitat Rovira i Virgili)
Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques (Universitat Rovira i Virgili)
Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
“La meva experiència en el màster va ser molt positiva. Jo havia estudiat la diplomatura de Turisme de la URV a la facultat de Vila-seca i necessitava una actualització sobre noves tendències en turisme i tornar a refrescar conceptes que ja havia estudiat durant la carrera. El sector turístic és molt canviant i resilient i si es vol ser un professional del turisme ben preparat es necessita estar al dia de les innovacions tecnològiques i de les noves iniciatives que s'hi duen a terme. Recomano estudiar aquest màster perquè aporta nous conceptes clau per poder desenvolupar la carrera professional de manera eficient. Els factors destacats per apuntar-me a estudiar el màster van ser que el màster ofereix uns estudis oficials que aporten prestigi al meu CV i la metodologia híbrida (part de les assignatures online i una altra part presencial); a més, la Facultat de Turisme de la URV em dona confiança, el professorat és molt professional i hi ha una relació molt estreta entre la facultat, l' Eurecat i el sector turístic de la Costa Daurada. Jo ja porto molts anys treballant al sector turístic i vaig estudiar el màster treballant al Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, entitat on encara treballo desenvolupant un projecte sobre innovació turística.”
Pau Ramon Pulido
Grau en Turisme (Universitat Rovira i Virgili)
Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques (Universitat Rovira i Virgili)
Tècnic de l'àrea de Turisme de l'Ajuntament de Montblanc
“La meva experiència en el màster és realment positiva. En el meu cas vaig decidir estudiar aquest màster un cop vaig acabar el grau de turisme a l'URV. M'ha donat l'oportunitat d'expandir els meus coneixements en la gestió de destinacions i m'ha permès començar a desenvolupar-me en la meva carrera professional. Vaig escollir fer l'especialització en màrqueting i branding de destinacions, ja que realment és un tema que en aquell moment m'apassionava. Totes les nocions i pràctiques guanyades amb les assignatures que vaig cursar m'han ajudat molt a aprofundir en el coneixement en aquest àmbit. A més, gràcies a aquests estudis he aconseguit expandir els meus coneixements i la meva consciència respecte al futur sostenible que ha de tenir el turisme. I tampoc em puc oblidar de la part més personal del màster, en aquest programa he pogut conèixer gent d'arreu i gaudir de les diverses cultures i formes d'entendre el món. Fins ara he treballat a l'àrea de turisme de l'Ajuntament de Montblanc, que és l'àrea encarregada de la gestió i promoció turística de la capital de la Conca de Barberà i els municipis adjacents.”