Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques - 9a edició
Sortides professionals
Els titulats en el Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques tenen els coneixements suficients per treballar en els següents àmbits:
Àmbits professionalitzadors:
Àmbit 1:
- Planificador i gestor estratègic de destinacions turístiques
- Gerent de destinacions
- Gerent de plans de desenvolupament i de qualitat de destinacions
- Director de programes de destinacions i tècnic de planificació turística
Àmbit 2:
- Director corporatiu d'organitzacions
- Gerent d'entitats no lucratives de turisme
- Director de grup empresarial turístic (cadena hotelera, intermediació, corporacions d'oci…)
- Director d'empresa turística i director de divisió turística d'un grup empresarial
Àmbit 3:
- Director de producte turístic
- Gestor de productes específics
- Tècnic de desenvolupament del producte turístic
Àmbit 4:
- Director operatiu
- Director d'informació
- Promoció i comercialització turística
- Director de producte dins d'una organització
- Director d'àrees de gestió
Àmbit 5:
- Director o directora de màrqueting i màrqueting digital
- Director o directora de promoció i comercialització turística
- Director o directora de marca turística d’una destinació
- Director o directora d’informació, promoció i comercialització turística
Àmbits Investigadors:
Àmbit 1:
- Responsable d'R+D+I
- Consultor/assessor i analista
Àmbit 2:
- Professor/a o ajudant de recerca
- Professorat que imparteixi docència en turisme a diferents nivells, amb una dimensió internacional important
- Investigadors acreditats per l'estructura acadèmica
Oficina de l'Estudiant
977 77 99 44
master(ELIMINAR)@urv.cat