Màster interuniversitari en Tecnologia Educativa: E-learning i Gestió del Coneixement - 18a edició
- Durada
- 60 ECTS
- Places de nou ingrés
- 25
- Modalitat
- Virtual
- Idioma d'impartició
- En castellà. Les pràctiques i el Treball de fi de Màster es poden fer en català o anglès.
- Horari
- Data d’inici i final de la docència
-
De mitjans d’octubre a finals de juny
- Coordinació acadèmica
- Dra. Mireia Usart
- Centre de la URV
- Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (URV)
- Preu
- 1806€
(preu curs 2024-25)*.
*Si has obtingut la titulació fora de la UE, en la primera matrícula s'aplicarà la Taxa de trajectòria acadèmica de 218,15 €.
Oficina de l'Estudiant
977 77 99 44
master(ELIMINAR)@urv.cat
A la societat actual, les tecnologies digitals s'han convertit en alguna cosa més que un mitjà o recurs didàctic. L'evolució de les universitats i sistemes educatius en general, juntament amb l'eclosió dels entorns virtuals de formació, potenciades per la pandèmia COVID-19, la proliferació de campus virtuals i entorns de formació híbrids, sumat a la generalització de l'ús de les tecnologies digitals a les empreses i altres entitats, ha provocat una gran incertesa i la necessitat de professionals en aquest àmbit, amb una formació no sols tecnològica, sinó pedagògica, que asseguri l'efectivitat d'aquests entorns formatius.
Els principals objectius formatius del màster són:
- Formar professionals capaços d'analitzar i valorar de manera crítica les possibilitats de les tecnologies digitals com a eines per a la formació i la gestió del coneixement.
- Capacitar els estudiants per realitzar projectes vinculats a la docència virtual, el disseny instruccional i la gestió i l'administració d'entorns d'aprenentatge intervinguts per les tecnologies digitals, considerant les implicacions tant tècniques com pedagògiques del desenvolupament d'aquest tipus de projectes.
- Facilitar als professionals els fonaments didàctics necessaris per al disseny, la implementació i l'avaluació de mitjans i estratègies que generin processos d'ensenyament -aprenentatge en e-learning.
- Sensibilitzar els estudiants respecte a l'ètica i la ciutadania digital, considerant el conjunt de drets i responsabilitats que les persones tenim als entorns intervinguts per la tecnologia digital.
- Oferir una formació pràctica en l'àmbit de l'e-learning, i iniciar els estudiants en la metodologia de recerca i innovació en Tecnologia Educativa.
Gravació de la presentació del màster en Tecnologia Educativa: E-learning i Gestió del Coneixement (curs 2024-25).
Universitats participants
- Universitat Rovira i Virgili (coordinadora)
- Universitat de les Illes Balears
- Universitat de Lleida
- Universidad de Múrcia