Màster interuniversitari en Tecnologia Educativa: E-learning i Gestió del Coneixement - 17a edició
Informació acadèmica
Organització docència virtual
- El màster s’imparteix en modalitat cent per cent virtual i totes les proves d'avaluació i activitats són en línia.
- Les classes per videoconferència són sincròniques i sempre s’enregistren per tal que els estudiants les puguin visualitzar en un altre moment, en cas que no hi puguin assistir en l’horari establert. Així doncs, no és obligatori (tot i que sí aconsellable) connectar-se en l’horari definit per a cada videoconferència.
Avaluació
- Totes les proves d’avaluació són cent per cent en línia.
- Algunes proves d'avaluació i el treball de fi de màster són síncrons i requereixen la connexió de l'alumne i dels professors a través de videoconferència.
Pràctiques externes
Les pràctiques són obligatòries. El seu objectiu és potenciar la relació entre coneixement acadèmic i l'exercici professional i investigador de la Tecnologia Educativa en escenaris reals, especialment pel que fa a la col·laboració, la participació i la presa de decisions.
Es realitzen durant els mesos de novembre a juny i es poden organitzar en el calendari en funció de les tasques de l'alumne al centre de pràctiques. Tenen una durada de 100 hores al centre de pràctiques, més 50 hores de treball autònom de l'estudiant.
Les pràctiques es realitzen en empreses, organismes, programes relacionats amb la gestió d'entorns virtuals de formació, formació contínua, formació en xarxa, creació de materials formatius, gestió de recursos tecnològics, etc. També en centres o grups de recerca i centres educatius.
Les pràctiques es poden fer en català, castellà o anglès.
Treball final de màster
Guia de l’assignatura de Treball Fi de Màster.
El Treball de Fi de Màster es pot redactar i defensar en català, castellà o anglès.
En el repositori institucional pots veure una mostra dels treballs de fi de màster
Mobilitat
Opcional. Consulta els convenis de mobilitat d'aquest màster.