documents-2021-1a-edicio-PMF. BANCO SANTANDER
Documentació a presentar pels candidats seleccionats
Els candidats seleccionats hauran de presentar el document d'acceptació de l'ajut atorgat, o de renúncia, dins el termini de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà del dia de publicació de la resolució de l'atorgament.
Posteriorment, en cas d'acceptació, també caldrà presentar la documentació següent:
- DNI o NIE (ambdues cares)
- Full de dades personals i bancàries
- Número de la Seguretat Social o en cas de no tenir-ne el document TA-1
- Model 145 IRPF
- Titol de llicenciatura / grau
- Títol de màster
- Declaració de Cessió de drets
- 1 fotografia mida carnet en format "jpg" màxim 80KB (no s'accepten altres formats)
Aquesta documentació es presentarà preferiblement de manera virtual a través del registre electrònic de la Universitat Rovira i Virgili. Per accedir-hi cal anar a l'enllaç de Registre General de la Universitat Rovira i Virgili, posteriorment entrar a "Accés al registre electrònic" i realitzar una -Instància genèrica- on s'indicarà la referència de la plaça i s'adjuntaran els documents relacionats anteriorment.
La incorporació s'haurà d'efectuar en el termini màxim de tres mesos a partir de la data de resolució de la convocatòria i hauran de formalitzar la matrícula en un programa de doctorat i presentar-la al Servei de Recursos Humans durant el primer trimestre de gaudiment de l'ajut.
L'acceptació de l'ajut comporta el coneixement de les condicions de la convocatòria. Es important que llegiu amb atenció les seves bases.
Per a qualsevol consulta o aclariment podeu adreçar-vos al Servei de RH a través del correu-e de gestiodepi(ELIMINAR)@urv.cat