Defensa dels drets
La comunitat universitària i la ciutadania tenen dret a formular queixes, suggeriments i propostes d'actuació o millora amb relació al funcionament dels serveis públics. Trobareu diferents bústies i canals tant a nivell general de la URV, com de forma específica per centres i per serveis.
Denúncies, reclamacions i suggeriments generals
- Queixes, suggeriments i propostes
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l’objectiu?
Disposar d'un canal per presentar qualsevol queixa, suggeriment o proposta a la Universitat. - Sol·licitud d'accés a la informació pública
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l'objectiu?
Demanar a la Universitat informació pública d'acord amb la normativa de transparència. - Sol·licitud d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament de dades personals
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l'objectiu?
Poder exercir els drets reconeguts en els articles 15 a 22 del Reglament general de protecció de dades personals. - Comunicació a la Sindicatura de Greuges
Qui pot presentar?
Qualsevol membre de la comunitat universitària.Quin és l'objectiu?
Plantejar consultes o queixes sobre possibles vulneracions de drets. - Comunicació al Consell d'estudiants
Qui pot presentar?
Qualsevol estudiant de la URV.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal de comunicació amb el Consell d'estudiants de la URV. - Canal de denúcia intern
Qui pot presentar?
Qualsevol persona que en el moment de la denúncia tingui o hagi tingut la condició de personal docent i investigador (PDI), personal tècnic, personal de gestió i d'administració i serveis (PTGAS), participant en processos selectius de personal, becari, treballador autònom, treballador al servei de contractistes, subcontractistes o proveïdors de la Universitat i voluntaris, i la resta de persones d'acord amb l'àmbit d'aplicació de la Llei 2/2023.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal intern per comunicar de forma anònima i segura qualsevol vulneració de l'ordenament jurídic en les matèries que s'especifiquen la Llei 2/2023 i en el Reglament del canal de denúncia intern de la URV. - Notificació i denúncia antifrau
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal intern per comunicar de forma anònima i segura infraccions normatives o del codi ètic i de conducta del personal al servei de la Universitat o de terceres persones que s'hi relacionin. - Bústia per a la convivència
Qui pot presentar?
Qualsevol membre de la comunitat universitàriaQuin és l'objectiu?
Afavorir l'enteniment i la convivència a la Universitat Rovira i Virgili així com fomentar i garantir el respecte als valors democràtics, als drets fonamentals i a les llibertats públiques en l'àmbit universitari. - Denúncia un cas de violència o assetjament per raons de sexe o gènere a l'estudiantat
Qui pot presentar?
Qualsevol estudiant de la URV.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal segur per poder presentar qualsevol queixa o denúncia de violència o assetjament per raó de sexe o gènere de l'estudiantat. - Denúncia d'assetjament al lloc de treball
Qui pot presentar?
Els treballadors i treballadores de la URV o la FURV.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal segur per comunicar un cas d'assetjament al lloc de treball per tal d'activar el protocol corresponent. - Consultes, queixes i propostes sobre usos i drets lingüístics
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal per poder presentar queixes o propostes sobre l'ús de les llengües o sobre els drets lingüístics a la URV. - Canal ètic
Qui pot presentar?
Qualsevol persona de la comunitat universitària.Quin és l'objectiu?
Mitjà confidencial per a propostes, suggeriments de millora, consultes o alertes d'incompliments del Codi Ètic de la URV. - Bústia del Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI)
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal per resoldre consultes, suggeriments, queixes o reclamacions sobre els serveis i els recursos d'informació del CRAI. - Bústia del Servei de Recursos Científics i Tècnics
Qui pot presentar?
Qualsevol persona.Quin és l'objectiu?
Disposar d'un canal per presentar queixes, suggeriments o reclamacions respecte els serveis del Servei de Recursos Científics i Tècnics.
Àmbit de la docència
Si necessiteu compartir qualsevol aspecte relacionat amb la teva activitat acadèmica, investigadora o docent, pots contactar directament amb el teu centre:
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
Escola de Doctorat
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia
Facultat de Ciències Jurídiques
Facultat d’Economia i Empresa
Facultat de Lletres
Facultat de Química
Facultat d’Infermeria
Facultat d’Enologia
Facultat de Turisme i Geografia
Centre de Formació Permanent
Si voleu presentar qualsevol altra reclamació, denúncia o suggeriment que no estigui contemplat en aquesta pàgina, podeu fer-ho mitjançant la instància genèrica.