INFORMACIÓ SOBRE LA PROTECCIÓ DE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL A EFECTES DEL PRÉSTEC AGAUR

En compliment del que disposa el Reglament General de Protecció de Dades (2016/679) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garanties dels Drets Digitals, l’informem sobre el tractament de dades personals:

El responsable del tractament de les vostres dades personals és la Universitat Rovira i Virgili, amb adreça postal carrer de l'Escorxador, s/n, 43003 de Tarragona, i pàgina web http://www.urv.cat.

L'adreça de correu electrònic dels delegats de protecció de dades de la Universitat Rovira i Virgili és dpd(ELIMINAR)@urv.cat i la seva adreça postal és carrer Escorxador, s/n, 43003 de Tarragona.

La finalitat de la recollida de les dades és la gestió de la sol·licitud de finançament de l'import de la matrícula mitjançant el finançament AGAUR; gestió que comprèn, tramitar, controlar, fer el seguiment, anàlisi, gestionar els impagaments, de conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades de caràcter personals i a la lliure circulació d’aquestes dades de caràcter personal.

Tractament necessari per executar un contracte en el qual l’interessat és part o bé per aplicar mesures precontractuals a petició seva.

Les seves dades es conservaran d'acord amb els terminis establerts al marc normatiu regulador dels nostres serveis i en la normativa d'arxius aplicable.

El Responsable té implementades les mesures tècniques i organitzatives per garantir la seguretat de les dades personals i podrà acreditar el compliment de la legislació sobre protecció de dades conforme al Reglament (UE) 2016/679 i a la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals.

En qualsevol moment, vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament de les seves dades, o exercir el dret a la portabilitat de les mateixes. Tot això, mitjançant escrit, acompanyat de còpia de document oficial que l’identifiqui, adreçat al responsable o al delegat de protecció de dades. En cas de disconformitat amb el tractament, també té el dret de presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades (https://apdcat.gencat.cat/ca/inici).

Amb l'exclusiva finalitat de gestionar la seva sol·licitud de finançament de l'import de la matrícula, el Servei de Gestió Acadèmica de la URV cedirà les vostres dades a l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitats i de Recerca (entitat gestora del programa de préstec) que alhora les cedirà a l’entitat financera. Cessions de dades necessàries i imprescindibles per atendre la seva sol·licitud de finançament.