Secretaria i consergeria
La secretaria de la Gerència dona suport a la gerenta, al seu equip en l'exercici de les funcions que tenen assignades i als gabinets tècnics. Organitza i planifica agendes, redacta i tramita documents administratius, gestiona la representació i assistència a jornades, congressos, reunions, etc.., atent a la comunitat universitària i altres institucions externes, gestiona el pressupost assignat i participa en l'organització d'activitats extraordinàries entre altres funcions i responsabilitats.
La consergeria del Rectorat és el punt de recepció, informació i atenció als usuaris. A més del control de tots els espais i accessos i de la custòdia de les claus, també rep i canalitza les incidències de manteniment i garanteix el bon estat, la neteja i la seguretat de l'edifici. S'encarrega de la preparació i repartiment del correu i la paqueteria intern i extern. Dona suport en els trasllats i moviments de materials en diferents esdeveniments en què intervé la universitat i als actes i activitats que es desenvolupen en l'edifici.
Secretaria de la Gerència
- M. Rosa Mahon Almirall
Cap administrativa de la gerència - 977 55 9501
- rosa.mahon(ELIMINAR)@urv.cat
- Maria Ardèvol Andrés
Administrativa - 977 55 8041
- maria.ardevol(ELIMINAR)@urv.cat
- Albert Garcia Balañà
Administratiu - 977 25 6589
- albert.garcia(ELIMINAR)@urv.cat
Recepció de l'edifici del Rectorat
- Joan Marimon Cano
- 977 55 8021
- joan.marimon(ELIMINAR)@urv.cat
- Josep Martínez González
- 977 55 8021
- josep.martinez(ELIMINAR)@urv.cat