Preguntes freqüents
Complement addicional per mèrits de gestió
Requisits per presentar-se a la convocatòria
El personal docent i investigador funcionari de carrera ha de pertànyer a algun dels cossos docents universitaris: catedràtic o catedràtica d'universitat, professorat titular d'universitat, catedràtic o catedràtica d'escola universitària i professorat titular d'escola universitària.
El personal docent i investigador contractat ha de formar part d'alguna de les categories següents: catedràtic o catedràtica, professorat agregat, professorat col·laborador permanent i professorat lector.
El règim de dedicació ha de ser a temps complet.
Complir amb els requisits establerts per a cada supòsit del Decret 405/2006 i de la normativa aprovada per la Universitat.
Presentar la sol·licitud corresponent.
Inici de la convocatòria d'avaluació
L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) ha d'aprovar amb caràcter anual les instruccions i indicacions sobre l'avaluació de les activitats de gestió i n'ha de donar publicitat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). El termini per presentar sol·licituds s'estableix mitjançant una resolució del rector o rectora.
Documentació presentada per l'avaluació
Sol·licitud disponible a la web d'avaluació del PDI.
Període d'avaluació
En el moment que el 31 de desembre s'aconsegueixin els punts necessaris per assolir un tram.
Nombre de trams i puntuació mínima
- Primer tram: 30 punts
- Segon tram: 45 punts
- Tercer tram: 55 punts
- Quart tram: 65 punts
Informació sobre la puntuació actual
En funció dels càrrecs nomenats i la taula de punts es pot conèixer la puntuació del complement. La Normativa de reconeixement al personal docent i investigador per la dedicació a càrrecs i responsabilitats i el Manual de procediment d'avaluació del complement addicional per mèrits de gestió del personal docent i investigador de la Universitat Rovira i Virgili estableixen els càrrecs i punts assignats.
En cas de dubte podeu consultar a avaluaciopdi@urv.cat.
Resolució de la convocatòria
El termini màxim de notificació de l’acord és de sis mesos a comptar des de l'obertura de la convocatòria.
Conseqüències de l'avaluació
- Avaluació favorable: concessió del complement autonòmic de gestió. El resultat d'aquesta avaluació és un dels elements que posteriorment s'utilitza per a l'avaluació d'acreditacions i certificacions que el professorat sol·licita a organismes avaluadors externs tant autonòmics (AQU Catalunya) com estatals (ANECA).
- Avaluació desfavorable: no s’obté el complement de gestió. La sol·licitud es pot tornar a presentar passats dotze mesos des de la notificació de la denegació.
Efectes econòmics
Sí. És un complement anual, individual i consolidable amb efectes econòmics d'1 de gener de l'any posterior a la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).
L'assoliment de cada tram dona dret a percebre la quantia corresponent per tant, en canviar de tram, es percebrà exclusivament la quantia que correspon al darrer tram assolit.
Els complements addicionals els assigna el Consell Social de la Universitat, a proposta del Consell de Govern. Han de tenir una valoració prèvia favorable de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).
Recurs
Les persones avaluades poden presentar un recurs d'alçada davant del rector o rectora contra l'acord pres per la Comissió d'Avaluació del Col·lectiu Docent i Investigador (CACDI), en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació de l'esmentat acord.