Associacionisme
Inscripció al Registre d'Associacions i Grups d'Estudiants de la URV
El Registre d'Associacions i Grups d'Estudiants de la URV és un registre d'àmbit intern que es crea amb la finalitat de registrar oficialment les associacions i grups que operen en l'àmbit de la Universitat. La inscripció al Registre és obligatòria per gaudir de la consideració d'associació, grup d'estudiants o associació d’Alumni de la URV i beneficiar-se dels drets que atorga aquesta condició.
La inscripció s'ha de renovar anualment en els terminis establerts per aquest fi.
Convocatòries d’ajuts
Les associacions, grups d’estudiants i associacions d’Alumni inscrites al Registre d'Associacions i Grups d'Estudiants de la URV poden sol·licitar els ajuts econòmics a les activitats de les associacions i grups d'estudiants de la URV. L’objectiu d’aquests ajuts és ajudar a finançar les despeses necessàries pel desenvolupament de les activitats, programes i projectes que realitzen durant el curs que es convoquen.
- Resolució convocatòria ajuts a les activitats (curs 2024-25)
- Bases de la convocatòria (curs 2024-25)
- Annex 1: Sol·licitud d'ajuts
- Annex 2: Detalls activitats
- D-6 Full de dades de creditors i bancàries
Les associacions legalment constituïdes també poden sol·licitar el següent ajut:
- Ajut a les associacions d’estudiants universitaris de Catalunya (AEU 2023) – AGAUR – Fora de termini
Contacte
- Guillem Roqué Secall
Oficina de l’Estudiant - Campus Catalunya
Av. Catalunya, 35. 43002 – Tarragona - 977 558 476
- ofes(ELIMINAR)@urv.cat