saltar al contingut principal
Cercar
URV

Oferta codi PR2024-48

Oferta de pràctiques extracurriculars, amb annex a un conveni de cooperació educativa, adreçada a estudiants amb matrícula vigent de grau, amb mínim de 120 crèdits superats, o estudiants amb matrícula vigent de màster.

  • Empresa: Ajuntament de Vila-seca
  • Població: Vila-seca (Tarragona)
  • Número de places: 2
  • Ensenyament: Història o similar
  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h
  • Ajut econòmic: 5,50 €/hora
  • Incorporació: a partir del setembre/octubre

Activitats a desenvolupar durant l’estada:

Tècnic de gestió documental - administració electrònica

Donar suport en la planificació, en el disseny i en el manteniment dels sistemes de gestió
documental, el tractament de la documentació administrativa i l'administració electrònica.
- Tasques de suport en la planificació, disseny i coordinació del sistema de gestió
documental de la Corporació i la integració amb el sistema de gestió administrativa
preservant les quatre característiques principals dels documents: autenticitat, fiabilitat,
integritat i disponibilitat.
- Tasques de suport en l'automatització de procediments administratius per tal que
s'integrin en el sistema de gestió documental
- Tasques de suport en la planificació del sistema de gestió documental treballant
l'arquitectura comú d'informació per establir definicions i normes comuns de dades a la
Corporació.
- Proposar millores en els serveis i documents electrònics oferts per la Corporació i en el
tractament arxivístic dels documents electrònics.
Donar suport en la organització i coordinació de la gestió documental de la Corporació, establint
criteris i instruccions pel seu funcionament i gestionar l'arxiu municipal:
- Tasques de suport de les transferències de documentació procedents de l'arxiu
administratiu i administració electrònica.
- Tasques de manteniment del sistema de gestió documental i establir criteris i normativa
per catalogació, transferència i ingrés de documentació a l'arxiu.
- Col·laborar en l'elaboració de les pautes per a la conservació dels documents
electrònics.
Donar suport en l'establiment dels instruments reguladors propis de la disciplina arxivística
especialment quadres de classificació, instruments de descripció, calendaris d'accés i
conservació dels documents.
- Donar suport en l'elaboració del calendari de conservació i eliminació de documentació
de l'arxiu i els procediments d'aplicació del mateix.
I d'altres tasques de suport en general de l'Àrea de gestió documental de l'Ajuntament de Vilaseca.

Envía la teva candidatura