saltar al contingut principal
Cercar
URV

Oferta codi PR2024-49

Oferta de pràctiques extracurriculars, amb annex a un conveni de cooperació educativa, adreçada a estudiants amb matrícula vigent de grau, amb mínim de 120 crèdits superats, o estudiants amb matrícula vigent de màster.

  • Empresa: Ajuntament de Vila-seca
  • Població: 2
  • Número de places: 2
  • Ensenyament: Història o similars
  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h
  • Ajut econòmic: 5,50 €/hora
  • Incorporació: a partir de setembre/octubre

Activitats a desenvolupar durant l’estada:

Tècnic de gestió documental - documentació històrica

Donar suport en la organització i coordinació de la gestió documental de la Corporació, establint criteris i instruccions pel seu funcionament i gestionar l'arxiu municipal:  

Donar suport en la organització de l'arxiu de la Corporació establint una relació entre el treball que desenvolupa el personal i la documentació que guarden i el seu tractament arxivístic.  

Donar suport en l'elaboració dels reglaments i les instruccions que regulen l'organització i el funcionament de l'arxiu de la Corporació.  

Donar suport en el disseny de les pautes relatives a la modificació, millora, migració i altres alteracions en el sistema de gestió documental de la Corporació.  

Donar suport en la normalització de documents administratius: disseny de formularis, revisió i creació  

Donar suport en l'establiment de requisits arxivístics en els sistemes existents o en els que s'estan planificant.  

Realitzar tasques de manteniment del sistema de gestió documental i donar suport en l'establiment de criteris i normativa per catalogació, transferència i ingrés de documentació a l'arxiu.  

Donar suport en la supervisió de les transferències de documentació procedents de l'arxiu administratiu o procedents de donació o cessió d'entitats, particulars i empreses.  

Donar suport en l'establiment de les pautes de tractament documental del fons antic d'acord amb el sistema de gestió documental.  

Donar suport en la preparació d'informes tècnics i memòries sobre el funcionament i les propostes per millorar la gestió de l'arxiu de la Corporació 

Elaborar o modificar el quadre de classificació i, si s'escau, proposar i dissenyar nous quadres de classificació, amb les sèries documentals que corresponen, adaptant-los la nova realitat funcional.  

Manteniment i actualització de les sèries documentals dels quadres de classificació.  

Valorar i classificar els documents de la Corporació per identificar aquells que tenen valor permanent.  

Donar suport en l'establiment de pautes i criteris dels terminis de conservació dels documents i analitzar les repercussions significatives que això suposa en el disseny d'un sistema d'arxiu.  

Realitza tasques senzilles de manteniment i conservació del material de les dependències de l'arxiu.  

I d'altres tasques de suport en general de l'Àrea de gestió documental de l'Ajuntament de Vila-seca. 

Envía la teva candidatura