Oferta codi PR2025-14
Oferta de pràctiques extracurriculars, amb annex a un conveni de cooperació educativa, adreçada a estudiants amb matrícula vigent de grau, amb mínim de 120 crèdits superats, o estudiants amb matrícula vigent de màster.
- Empresa: Ingenium.Marketing (Keni Beach SL)
- Població: L’Ampolla
- Número de places: 2
- Ensenyament: Publicitat i RRPP, Periodisme o Comunicació Aud.
- Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13h
- Ajut econòmic: 300 €/mes
- Incorporació: inici 22/04/2025 i finalització 22/07/2025
Objetius
Responsable de la creació, desenvolupament i implantació de l'estratègia de Social Media tant a nivell de marca com de productes i serveis, coordinant-la amb tots els stakeholders (clients, altres departaments i direcció). Porta l'estratègia de mitjans socials, aprofita el multicanal i l'enfocament multidispositiu per amplificar l'abast als mitjans socials a Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Assegura que el contingut, concursos, notícies i promocions es publiquen en el moment adequat, adreçat a les audiències i canals adequats, d'acord amb la marca. Proporciona la integració de les campanyes de màrqueting i comunicació a tots els canals de mitjans socials. Serveix d'enllaç amb els equips de màrqueting i comunicació per definir i produir continguts. Participa com a públic objectiu en la creació de converses i estimula la participació. Construeix sobre les reaccions dels clients, essent alhora dinàmica i en temps real de resposta. Informa sobre les mètriques i analítiques clau, portant informació valuosa sobre el negoci.
Activitats:
Responsabilitats
* Desenvolupar l'estratègia de comunicació i màrqueting del client
* Preparar el contingut necessari
* Coordinar el treball amb les diferents àrees (project manager, dissenyadora gràfica i direcció)
* Fer informes i reportings
* Fer tasques de community management (publicació a les XXSS i resposta de missatges)
* Redacció de noticies/notes de premsa