Oferta código PR2024-49
Oferta de prácticas extracurriculares, con anexo a un convenio de cooperación educativa, dirigida a estudiantes con matrícula vigente de grado, con mínimo 120 créditos superados, o estudiantes con matrícula vigente de máster.
- Empresa: Ayuntamiento de Vila-seca
- Población: Vila-seca
- Número de plazas: 2
- Titulación: Historia o similares
- Horario: de lunes a viernes de 9 a 14 h
- Ayuda económica: 5,50 €/hora
- Incorporación: a partir de septiembre/octubre
Actividades a desarrollar durante la estancia:
Tècnic de gestió documental - documentació històrica
Donar suport en la organització i coordinació de la gestió documental de la Corporació, establint criteris i instruccions pel seu funcionament i gestionar l'arxiu municipal:
Donar suport en la organització de l'arxiu de la Corporació establint una relació entre el treball que desenvolupa el personal i la documentació que guarden i el seu tractament arxivístic.
Donar suport en l'elaboració dels reglaments i les instruccions que regulen l'organització i el funcionament de l'arxiu de la Corporació.
Donar suport en el disseny de les pautes relatives a la modificació, millora, migració i altres alteracions en el sistema de gestió documental de la Corporació.
Donar suport en la normalització de documents administratius: disseny de formularis, revisió i creació
Donar suport en l'establiment de requisits arxivístics en els sistemes existents o en els que s'estan planificant.
Realitzar tasques de manteniment del sistema de gestió documental i donar suport en l'establiment de criteris i normativa per catalogació, transferència i ingrés de documentació a l'arxiu.
Donar suport en la supervisió de les transferències de documentació procedents de l'arxiu administratiu o procedents de donació o cessió d'entitats, particulars i empreses.
Donar suport en l'establiment de les pautes de tractament documental del fons antic d'acord amb el sistema de gestió documental.
Donar suport en la preparació d'informes tècnics i memòries sobre el funcionament i les propostes per millorar la gestió de l'arxiu de la Corporació
Elaborar o modificar el quadre de classificació i, si s'escau, proposar i dissenyar nous quadres de classificació, amb les sèries documentals que corresponen, adaptant-los la nova realitat funcional.
Manteniment i actualització de les sèries documentals dels quadres de classificació.
Valorar i classificar els documents de la Corporació per identificar aquells que tenen valor permanent.
Donar suport en l'establiment de pautes i criteris dels terminis de conservació dels documents i analitzar les repercussions significatives que això suposa en el disseny d'un sistema d'arxiu.
Realitza tasques senzilles de manteniment i conservació del material de les dependències de l'arxiu.
I d'altres tasques de suport en general de l'Àrea de gestió documental de l'Ajuntament de Vila-seca.