Anna Sánchez Caballé
Graduada en Pedagogia (URV).
Màster interuniversitari en Tecnologia Educativa: E-learning i Gestió del Coneixement (URV).
Doctoranda, membre del grup d'investigació de la URV.
“En l'àmbit professional m'ha enriquit el fet de treballar amb alumnes d'altres punts geogràfics, que d'una altra manera no hagués estat possible. En la mateixa línia, considero molt positiva l'oportunitat que t'ofereix el màster per aprendre de professors de diverses universitats. A més, el fet que no sigui presencial implica el desenvolupament d'una major capacitat d'organització i planificació.”
Què et va motivar matricular-te al màster?
Em vaig matricular al màster amb la intenció de seguir desenvolupant la meva capacitat investigadora i amb la finalitat de seguir formant-me posteriorment mitjançant un doctorat relacionat amb l'àmbit.
Què és el que més t'ha agradat del programa?
Crec que el punt fort del programa formatiu, i el que més m'ha enriquit en l'àmbit professional, ha sigut el fet de treballar amb alumnes d'altres punts geogràfics que d'una altra manera no hagués estat possible. En la mateixa línia, considero molt positiva l'oportunitat que t'ofereix el màster per aprendre de professors de diverses universitats. A més, el fet que el màster no sigui presencial implica el desenvolupament d'una major capacitat d'organització i planificació.
Com ha impactat el màster en la teva carrera professional?
D'una banda, el màster m’ha obert la porta cap als estudis de doctorat i, d'altra banda, m’he especialitzat i això diferencia el meu currículum.
Per què recomanes fer aquest màster?
Principalment recomanaria el màster per dos motius: en primer lloc, per l'adquisició d'habilitats investigadores i la possibilitat de seguir amb un doctorat; i, en segon lloc, pel creixement professional referent a la gestió i la planificació que desenvolupes durant la realització.