saltar al contingut principal
Cercar
URV

Resultats - Capriotti Peri, Vicente-Paul


Capriotti Peri, Vicente-Paul

Tesis Doctorals Dirigides / Theses 
2020 2021 2022 2023 2024
Títol: La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018)
Autor: Sales Piñeiro, Cecilia Teresa
Director: Capriotti Peri, Vicente-Paul
Universitat: N/D
Any: 2022
País: N/D
Publicacions en Revista / Papers 
2020 2021 2022 2023 2024
Títol: Analysing the influence of Universities¿ content strategy on the level of engagement on social media
Autors: Capriotti P; Carretón-Ballester C; Losada-Díaz JC
Any: 2024 Clau: Article
Revista: Comunicacion Y Sociedad
País: N/D
Títol: Analysing the influence of Universities' content strategy on the level of engagement on social media
Autors: Capriotti, P; Carretón-Ballester, C; Losada-Díaz, JC
Any: 2024 Clau: Article
Revista: Communication & Society-Spain
País: N/D
Títol: Exploring Interactivity Strategies in Social Media Communications of Leading Universities: A Cross-Continental Study
Autors: Capriotti, Paul; Carreton, Carmen; Zeler, Ileana
Any: 2024 Clau: Article
Revista: Sage Open
País: N/D
Títol: Exploring Interactivity Strategies in Social Media Communications of Leading Universities: A Cross-Continental Study
Autors: Capriotti, Paul; Carretón-Ballester, M. Carmen; Zeler, Ileana
Any: 2024 Clau: Article
Revista: Sage Open
País: N/D
Títol: Evaluating the content strategy developed by universities on social media
Autors: Capriotti, P; Losada-Díaz, JC; Martínez-Gras, R
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Profesional De La Informacion
País: N/D
Títol: Does universities' posting strategy influence their social media engagement? An analysis of the top-ranked higher education institutions in different countries
Autors: Capriotti, P; Martinez-Gras, R; Zeler, I
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Higher Education Quarterly
País: N/D
Títol: A model for assessing the active presence of institutions on social media: application to universities worldwide
Autors: Capriotti, P; Oliveira, A; Carretón, C
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Journal Of Marketing For Higher Education
País: N/D
Títol: Analysis of universities' integrated communication strategies on Twitter-X
Autors: Capriotti, P; Oliveira, A; Zeler, I
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Profesional De La Informacion
País: N/D
Títol: Analysis of universities¿ integrated communication strategies on Twitter-X
Autors: Capriotti, P; Oliveira, A; Zeler, I
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Profesional De La Informacion
País: N/D
Títol: Evaluating the content strategy developed by universities on social media
Autors: Capriotti, Paul; Losada-Díaz, José-Carlos; Martínez-Gras, Rodolfo
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Profesional De La Informacion
País: N/D
Títol: Does universities' posting strategy influence their social media engagement? An analysis of the top?ranked higher education institutions in different countries
Autors: Capriotti, Paul; Martínez?Gras, Rodolfo; Zeler, Ileana
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Higher Education Quarterly
País: N/D
Títol: 30 años de producción científica sobre comunicación institucional de las universidades: evolución histórica del 1990 al 2020: Evolução histórica de 1990 à 2020
Autors: Ileana Zeler; Paul Capriotti; Andrea Oliveira dos-Santos
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Estudios Sobre El Mensaje Periodistico
País: N/D
Títol: Analysing effective social media communication in higher education institutions
Autors: Paul capriotti, Ileana Zeler
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Humanities & Social Sciences Communications
País: N/D
Títol: 30 años de producción científica sobre comunicación institucional de las universidades: evolución histórica del 1990 al 2020
Autors: Zeler, Ileana; Capriotti, Paul; Oliveira, Andrea
Any: 2023 Clau: Article
Revista: Estudios Sobre El Mensaje Periodistico
País: N/D
Títol: El estado de la cuestión de la investigación sobre la comunicación digital de las universidades
Autors: Andrea Oliveira dos Santos; Paul Capriotti; Ileana Zeler
Any: 2022 Clau: Article
Revista: Redmarka: Revista Académica De Marketing Aplicado
País: N/D
Títol: La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018)
Autors: Cecilia Sales Piñeiro; Paul Capriotti
Any: 2022 Clau: Article
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas
País: N/D
Títol: The media reputation of the European Union in the Spanish press (2000-2018)
Autors: Sales-Pineiro, Cecilia; Capriotti-Peri, Paul;
Any: 2022 Clau: Article
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas
País: N/D
Títol: La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018)
Autors: Sales-Piñeiro, Cecilia; Capripotti-Peri, Paul
Any: 2022 Clau: Article
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas
País: N/D
Títol: Assessing dialogic features of corporate pages on Facebook in Latin American companies
Autors: Capriotti, Paul; Zeler, Ileana; Oliveira, Andrea;
Any: 2021 Clau: Article
Revista: Corporate Communications
País: N/D
Títol: Relaciones públicas y comunicación institucional ante la crisis del COVID-19
Autors: Antonio Castillo Esparcia; María de los Ángeles Moreno Fernández; Paul Capriotti
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas
País: N/D
Títol: Comparing facebook as an interactive communication tool for companies in LatAm and worldwide
Autors: Capriotti P; Zeler I
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Comunicacion Y Sociedad
País: N/D
Títol: Disseminating Latin American companies¿ corporate social responsibility on Facebook: A comparative study with global companies
Autors: Capriotti P; Zeler I
Any: 2020 Clau: Article
Revista: PALABRA CLAVE
País: N/D
Títol: Dos caras de la misma moneda. La teoría y la práctica de la comunicaciónen las organizaciones
Autors: Capriotti, Paul
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Inmediaciones De La Comunicación
País: N/D
Títol: Public Relations and Institutional Communication in the face of the COVID-19 crisis
Autors: Castillo-Esparcia, Antonio; Moreno, Angeles; Capriotti-Peri, Paul;
Any: 2020 Clau: Editorial
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas
País: N/D
Títol: Dos caras de la misma moneda: La teoría y la práctica de la comunicación en las organizaciones
Autors: Paul Capriotti
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Inmediaciones De La Comunicación
País: N/D
Títol: Comparing Facebook as an interactive communication tool for companies in LatAm and worldwide
Autors: Paul Capriotti, Ileana Zeler
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Comunicacion Y Sociedad
País: N/D
Títol: Comunicación de la responsabilidad social empresarial de las empresas de América Latina en Facebook: estudio comparativo con las empresas globales
Autors: Paul Capriotti; Ileana Zeler
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Palabra Clave
País: N/D
Títol: Entrevista a Carlos A. Scolari: ¿Desde hace un siglo la comunicación trata infructuosamente de construir algo coherente¿
Autors: Paul Capriotti; Virginia Silva
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Inmediaciones De La Comunicación
País: N/D
Llibres / Books 
2020 2021 2022 2023 2024
Capítols de Llibre / Book chapters 
2020 2021 2022 2023 2024
Títol: Corporate Communication Through Social Networks: The Identification of the Key Dimensions for Dialogic Communication
Autors: Capriotti, Paul; Zeler, Ileana; Camilleri, Mark Anthony;
Any: 2021 Clau: Book Chapters
Títol: ¿Impacta la reputación en el negocio de una organización?: el caso Dieselgate
Autors: Paul Capriotti
Any: 2020 Clau: Book Chapters
Altres Documents / Other documents 
2020 2021 2022 2023 2024
Patents Sol.licitades / Patents 
2020 2021 2022 2023 2024
Congressos / Conferences 
2020 2021 2022 2023 2024