Resultats - Capriotti Peri, Vicente-Paul
Capriotti Peri, Vicente-Paul
Tesis Doctorals Dirigides / Theses |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|
Títol: La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018) |
Autor: Sales Piñeiro, Cecilia Teresa |
Director: Capriotti Peri, Vicente-Paul |
Universitat: N/D |
Any: 2022 |
País: N/D |
Publicacions en Revista / Papers |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|
Títol: Analysing the influence of Universities¿ content strategy on the level of engagement on social media |
Autors: Capriotti P; Carretón-Ballester C; Losada-Díaz JC |
Any: 2024 Clau: Article |
Revista: Comunicacion Y Sociedad |
País: N/D |
Títol: Analysing the influence of Universities' content strategy on the level of engagement on social media |
Autors: Capriotti, P; Carretón-Ballester, C; Losada-Díaz, JC |
Any: 2024 Clau: Article |
Revista: Communication & Society-Spain |
País: N/D |
Títol: Exploring Interactivity Strategies in Social Media Communications of Leading Universities: A Cross-Continental Study |
Autors: Capriotti, Paul; Carreton, Carmen; Zeler, Ileana |
Any: 2024 Clau: Article |
Revista: Sage Open |
País: N/D |
Títol: Exploring Interactivity Strategies in Social Media Communications of Leading Universities: A Cross-Continental Study |
Autors: Capriotti, Paul; Carretón-Ballester, M. Carmen; Zeler, Ileana |
Any: 2024 Clau: Article |
Revista: Sage Open |
País: N/D |
Títol: Evaluating the content strategy developed by universities on social media |
Autors: Capriotti, P; Losada-Díaz, JC; Martínez-Gras, R |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Profesional De La Informacion |
País: N/D |
Títol: Does universities' posting strategy influence their social media engagement? An analysis of the top-ranked higher education institutions in different countries |
Autors: Capriotti, P; Martinez-Gras, R; Zeler, I |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Higher Education Quarterly |
País: N/D |
Títol: A model for assessing the active presence of institutions on social media: application to universities worldwide |
Autors: Capriotti, P; Oliveira, A; Carretón, C |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Journal Of Marketing For Higher Education |
País: N/D |
Títol: Analysis of universities' integrated communication strategies on Twitter-X |
Autors: Capriotti, P; Oliveira, A; Zeler, I |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Profesional De La Informacion |
País: N/D |
Títol: Analysis of universities¿ integrated communication strategies on Twitter-X |
Autors: Capriotti, P; Oliveira, A; Zeler, I |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Profesional De La Informacion |
País: N/D |
Títol: Evaluating the content strategy developed by universities on social media |
Autors: Capriotti, Paul; Losada-Díaz, José-Carlos; Martínez-Gras, Rodolfo |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Profesional De La Informacion |
País: N/D |
Títol: Does universities' posting strategy influence their social media engagement? An analysis of the top?ranked higher education institutions in different countries |
Autors: Capriotti, Paul; Martínez?Gras, Rodolfo; Zeler, Ileana |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Higher Education Quarterly |
País: N/D |
Títol: 30 años de producción científica sobre comunicación institucional de las universidades: evolución histórica del 1990 al 2020: Evolução histórica de 1990 à 2020 |
Autors: Ileana Zeler; Paul Capriotti; Andrea Oliveira dos-Santos |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Estudios Sobre El Mensaje Periodistico |
País: N/D |
Títol: Analysing effective social media communication in higher education institutions |
Autors: Paul capriotti, Ileana Zeler |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Humanities & Social Sciences Communications |
País: N/D |
Títol: 30 años de producción científica sobre comunicación institucional de las universidades: evolución histórica del 1990 al 2020 |
Autors: Zeler, Ileana; Capriotti, Paul; Oliveira, Andrea |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Estudios Sobre El Mensaje Periodistico |
País: N/D |
Títol: El estado de la cuestión de la investigación sobre la comunicación digital de las universidades |
Autors: Andrea Oliveira dos Santos; Paul Capriotti; Ileana Zeler |
Any: 2022 Clau: Article |
Revista: Redmarka: Revista Académica De Marketing Aplicado |
País: N/D |
Títol: La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018) |
Autors: Cecilia Sales Piñeiro; Paul Capriotti |
Any: 2022 Clau: Article |
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas |
País: N/D |
Títol: The media reputation of the European Union in the Spanish press (2000-2018) |
Autors: Sales-Pineiro, Cecilia; Capriotti-Peri, Paul; |
Any: 2022 Clau: Article |
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas |
País: N/D |
Títol: La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018) |
Autors: Sales-Piñeiro, Cecilia; Capripotti-Peri, Paul |
Any: 2022 Clau: Article |
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas |
País: N/D |
Títol: Assessing dialogic features of corporate pages on Facebook in Latin American companies |
Autors: Capriotti, Paul; Zeler, Ileana; Oliveira, Andrea; |
Any: 2021 Clau: Article |
Revista: Corporate Communications |
País: N/D |
Títol: Relaciones públicas y comunicación institucional ante la crisis del COVID-19 |
Autors: Antonio Castillo Esparcia; María de los Ángeles Moreno Fernández; Paul Capriotti |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas |
País: N/D |
Títol: Comparing facebook as an interactive communication tool for companies in LatAm and worldwide |
Autors: Capriotti P; Zeler I |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Comunicacion Y Sociedad |
País: N/D |
Títol: Disseminating Latin American companies¿ corporate social responsibility on Facebook: A comparative study with global companies |
Autors: Capriotti P; Zeler I |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: PALABRA CLAVE |
País: N/D |
Títol: Dos caras de la misma moneda. La teoría y la práctica de la comunicaciónen las organizaciones |
Autors: Capriotti, Paul |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Inmediaciones De La Comunicación |
País: N/D |
Títol: Public Relations and Institutional Communication in the face of the COVID-19 crisis |
Autors: Castillo-Esparcia, Antonio; Moreno, Angeles; Capriotti-Peri, Paul; |
Any: 2020 Clau: Editorial |
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas |
País: N/D |
Títol: Dos caras de la misma moneda: La teoría y la práctica de la comunicación en las organizaciones |
Autors: Paul Capriotti |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Inmediaciones De La Comunicación |
País: N/D |
Títol: Comparing Facebook as an interactive communication tool for companies in LatAm and worldwide |
Autors: Paul Capriotti, Ileana Zeler |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Comunicacion Y Sociedad |
País: N/D |
Títol: Comunicación de la responsabilidad social empresarial de las empresas de América Latina en Facebook: estudio comparativo con las empresas globales |
Autors: Paul Capriotti; Ileana Zeler |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Palabra Clave |
País: N/D |
Títol: Entrevista a Carlos A. Scolari: ¿Desde hace un siglo la comunicación trata infructuosamente de construir algo coherente¿ |
Autors: Paul Capriotti; Virginia Silva |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Inmediaciones De La Comunicación |
País: N/D |
Llibres / Books |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|
Capítols de Llibre / Book chapters |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|
Títol: Corporate Communication Through Social Networks: The Identification of the Key Dimensions for Dialogic Communication |
Autors: Capriotti, Paul; Zeler, Ileana; Camilleri, Mark Anthony; |
Any: 2021 Clau: Book Chapters |
Títol: ¿Impacta la reputación en el negocio de una organización?: el caso Dieselgate |
Autors: Paul Capriotti |
Any: 2020 Clau: Book Chapters |
Altres Documents / Other documents |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|
Patents Sol.licitades / Patents |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|
Congressos / Conferences |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
---|