Resultats - Camacho Marti, Maria Del Mar
Camacho Marti, Maria Del Mar
Tesis Doctorals Dirigides / Theses |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Títol: Designing a framework for mobile learning adoption and sustainable development |
Autor: Moya Pereira, Sofia |
Director: Camacho Marti, Maria Del Mar |
Universitat: N/D |
Any: 2020 |
País: N/D |
Títol: Designing a framework for mobile learning adoption and sustainable development |
Autor: Sofía Moya Pereira |
Director: Maria Del Mar Camacho Martí |
Universitat: N/D |
Any: 2020 |
País: N/D |
Publicacions en Revista / Papers |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Títol: Developing a Framework for Mobile Learning Adoption and Sustainable Development |
Autors: Moya, Sofia; Camacho, Mar; |
Any: 2023 Clau: Article |
Revista: Technology, Knowledge And Learning |
País: N/D |
Títol: Identifying the key success factors for the adoption of mobile learning |
Autors: Moya S; Camacho M |
Any: 2021 Clau: Article |
Revista: Education And Information Technologies |
País: N/D |
Títol: A taxonomy of Mobile Learning based on Systematic Review |
Autors: MOYA PEREIRA, SOFIA; CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: International Journal Of Mobile Learning And Organization |
País: N/D |
Títol: Desenvolupar l¿ús educatiu dels dispositius tecnològics: el Pla mòbils.edu |
Autors: Maria del Mar Camacho Martí; Ana Albalat Martínez; Estel Marín Cos |
Any: 2020 Clau: Article |
Revista: Perspectiva Escolar |
País: N/D |
Títol: A taxonomy of mobile learning based on a systematic review |
Autors: Moya S; Camacho M |
Any: 2020 Clau: Review |
Revista: International Journal Of Mobile Learning And Organisation |
País: N/D |
Títol: Inside a 3D simulation: Realism, dramatism and challenge in the development of students' teacher digital competence |
Autors: González-Martínez J., Martí M., Cervera M. |
Any: 2019 Clau: Article |
Revista: Australasian Journal Of Educational Technology |
País: N/D |
Llibres / Books |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Capítols de Llibre / Book chapters |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Títol: Examinando los aspectos más importantes y las características de una mobile learning intervention en educación primaria. |
Autors: Balanya Rebollo, Judith; CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Any: 2023 Clau: Book Chapters |
Títol: Claustre obert, evidencias de la transformación de los centros educativos en tiempo de confinamiento |
Autors: Maria del Mar Camacho Martí; Ana Albalat Martínez; Estel Marín Cos |
Any: 2021 Clau: Book Chapters |
Títol: Cuadro de mando para el seguimiento en la adopción del mobile learning en educación |
Autors: Sofía Moya Pereira; Maria del Mar Camacho Martí; Ramon Palau Martín |
Any: 2020 Clau: Book Chapters |
Altres Documents / Other documents |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Patents Sol.licitades / Patents |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Congressos / Conferences |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
---|
Autor/a: CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Títol: El procés d' assolir les competències digitals, avui, a les escoles. |
Congrés/acte: N/D |
Congrés/acte: Discussion board |
Any: 2019 |
Autor/a: CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Títol: L' aprenentatge digital, un treball mes enllà de les escoles amb les famílies i els alumnes |
Congrés/acte: N/D |
Congrés/acte: Invited paper |
Any: 2019 |
Autor/a: CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Títol: Making a cooperation between Ministries of Education and industry a norm in European education |
Congrés/acte: N/D |
Congrés/acte: Discussion board |
Any: 2019 |
Autor/a: CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Títol: Mòbils, si, mòbils, no. El debate de l' ús del mòbils i recursos digitals a l' aula |
Congrés/acte: N/D |
Congrés/acte: Invited paper |
Any: 2019 |
Autor/a: CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Títol: Ponencia convidada. Tecnología Educativa i Cultura digital |
Congrés/acte: N/D |
Congrés/acte: Invited paper |
Any: 2019 |
Autor/a: CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR |
Títol: Taula rodona: The Policy Framework for Innovation in Education |
Congrés/acte: N/D |
Congrés/acte: Discussion board |
Any: 2019 |